Подкатегории:
- Морски плодови - 1
- Ориз - 1
- Пилешко месо - 2
- Хибискус - 1
- Марципан - 1
- Боровинки - 1
- Сончоглед - 1
- Суво овошје - 1
- Леб - 1
- Слива - 1
- Грав - 2
- Шипка - 1
- Портокал - 3
- Сол - 2
- Путер - 1
- Папаја - 1
- Зелен чај - 1
- Лимон - 1
- Грозје - 2
- 'Рдоква - 1
- Зелка - 1
- Домат - 2
- Смокви - 1
- Пиперка - 4
- Пастрмка - 1
- Лук - 5
- Костен - 1
- Грашок - 1
- Кајсија - 2
- Краставица - 2
- Ѓумбир - 1
- Рузмарин - 1
- Липа - 1
- Орев - 4
- Грејпфрут - 2
- Дуња - 1
- Алва - 1
- Морков - 4
- Карфиол - 1
- Сирења - 1
- Тирамису - 1
- Сладолед - 1
- Мушмула - 1
- Банана - 1
- Кола (пијалок) - 1
- Пиво - 7
- Интегрален ориз - 1
- Леванда - 1
- Шафран - 1
- Кафе - 7
- Шампињони - 2
- Црна рибизла - 1
- Кромид - 4
- Кашкавал - 1
- Рибизла - 2
- Малина - 3
- Тарана - 1
- Бамја - 2
- Овес - 2
- Пченка - 2
- Просо - 1
- 'Рж - 1
- Оригано - 1
- Нане - 2
- Пченица - 1
- Диња - 2
- Лубеница - 3
- Кокос - 1
- Јајце - 3
- Компир - 3
- Минерали - 1
- Елда - 1
- Манго - 1
- Чоколадо - 7
- Цвекло - 4
- Ширатаки шпагети - 1
- Цимет - 2
- Алое - 2
- Млечни производи - 1
- Вина - 6
- Боранија - 4
- Сурутка - 2
- Целер - 2
- Јагнешко месо - 2
- Модар домат - 1
- Зачини - 8
- Јаболко - 3
- Моцарела - 1
- Шампањ - 2
- Лешник - 1
- Печурки - 2
- Пармезан - 1
- Коприва - 3
- Маслиново масло - 4
- Кантарион - 1
- Брокула - 1
- Липа - 1
- Вода - 5
- Риби - 3
- Киви - 4
- Авокадо - 1
- Тиквичка - 4
- Бадем - 1
- Ротквица - 1
- Леќа - 2
- Праз - 1
- Цитрон - 2
- Пашканат - 2
- Цреша - 3
- Праска - 3
- Тиква - 2
- Јогурт - 2
- Мед - 4
- Спанаќ - 3
- Соја - 4
- Јагоди - 4
- Чај - 3
Филтер на јадења
Останати статии од категоријата:
Чоколадото може да го намали ризикот од затнување на срцевите капилари
Дата: 2010-08-20
Консумираре мали количини чоколадо, може да го намали ризикот од затнување на срцевите капилари кај жените, се истакнува во најново истражување. Меѓутоа, иако најновите истражување укажуваат на користа од слатките закуски, секојдневно консумирање чоколадо како да ја елиминира позитивната благосостојба.
Чоколадото нè лечи од замор
Дата: 2010-08-16
Чоколадото е "сладок грев", тоа им е добро познато на сите оние кои неуспешно настојуваат да ја победат желбата за тоа црно "задовоство". Многу од нас поради големата желба за чоколадо, сметаат дека тоа предизвикува зависност, но нив успешно ги демантира психологот Д-р Петер Роџерс од Универзитетот во Бристол, кој тврди дека одредени состојки на чоколадото како што е фенилетиламинот, создаваат опасност, но него го има и во авокадото и сирењето, и
Енергетска и нутритивна вредност на чоколадото
Дата: 2009-10-15
Основните состојки на сите чоколади, покрај какао смесата, какао путерот и шеќерот се и аромите на ванила како и емулаторите лецитин чија задача е поврзување на овие состојки на чоколадото.
Лековитост на чоколадото
Дата: 2010-02-04
Чоколаото, посебно она со најголем дел на како маса, е продукт кој содржи некои материи кои досега биле непознати а ни помогнува во моментите кога од храната бараме "враќање на расположението" и токму тоа го добиваме.
Чоколадото ги чисти отровите, но создава мигрена
Дата: 2009-09-23
Сите намирници имаат свои добри и лоши страни. Така, чоколадото е добар антиоксидант, но затоа може да ја предизвика мигрената, а и калорично е.
Моќта на чоколадото
Дата: 2009-09-23
Старите Ацтеки сметале дека чоколадото е пијалок на боговите, наназад во историјата чоколадото се конзумирало во облик на топол напиток. Тие сметале дека чоколадото има дејство на афродизијак, што се покажало точно.