Филтер на јадења

  • Време на готвење:
    • Одбери Категорија

      Детска
      Ладни Предјадења
      Месо | Сувомеснати
      Топли Предјадења
      Национални
      Супи | Чорби
      Салати
      Тестенини | Печива
      Вегетаријанско
      Риба | Морска
      Посна
      Коктели | Пијалоци
      Десерти
      Сезонски

      Одбери Време:

      помалку од 30 минути
      од 30 - 60 минути
      од 1 до 2 часа
      повеќе од 2 часа
  • Број на калории:
    • Одбери број на калории:

      помалку од 500
      500 - 1000 калории
      1000 - 1500 калории
      повеќе од 1500 калории

Четири правила за брзо слабеење

Четири правила за брзо слабеење
Објавено: 2010-08-17
1. Навечер јадете помалку, бидејќи во текот на спиењето се успорува метаболизмот, би било пожелно вечерата да ја изоставите, но доколку неможете, изедете нешто сосема лесно и некалорично.

2. Вежбајте. Истражувањата покажаа дека жените што секојдневно вежбаат по половина час, губат 15% повеќе масно ткиво околу појасот, отколку кај оние жени кои што воопшто не вежбаат. Исто така, ја намалуваат целокупната телесна маса за 4%.

3. Користете зачини, а не сол. Ќе почувствувате помалку подуеност.

4. Добриот сон го намалува апетитот. Да, токму така. Експертите заклучиле дека оние кои ноќе спијат само четири саати, во текот на денот имаат зголемен апетит за 23%. Затоа тие советуваат дека навечер е доволно да се отспијат најмалку 7 саати.

 

Слични статии:

Прескокнување на орбоците - лош избор при намерата за губење на вишокот килогами Прескокнување на орбоците - лош избор при намерата за губење на вишокот килогами

Мислењето на некои особи, дека со прескокнувањето на оброците полесно ќе се изгубат непотребните килограми е дефинитивно погрешно. На тој начин се постигнува само спротивен ефект, бидејќи ако телото долго остане без храна, метаболизмот се успорува и организмот поспоро ги троши калориите кои ги внесуваме со наредниот оброк.

Јадете повеќе за да изгубите повеќе Јадете повеќе за да изгубите повеќе

Повеќето луѓе мислат дека за намалувањето на килограмите се потребни, абнормално рестриктивни режими на исхрана и бесконечно часови на кардио-васкуларни вежби. Ова се е погрешно. Значи вашиот метаболизам ќе реагира, односно ке се ''бори'' против ваквите драстични рестрикции во внесот на калории на начин што истиот ќе се забави.

Јапонска диета Јапонска диета

Со текот на оваа двонеделна диета можете да сметате на губење до 7 килограми. Првите 2-3 дена се малку тешки, но после тоа се оди сосема добро. Може да се спроведе во било која доба од годината, затоа што намирниците кои се вклучени во оваа диета, се достапни во текот на целата година.

Пилот диета Пилот диета

Дозволено е сè, нема преголемо одрекување, но треба да останете во рамките на зададените бодови и комбинацијата на орбоците - што понекогаш може тешко да се одржи. Оваа диета, инаку, влегува во "брзите" диети и губењето на килограмите се движи околу 5 килограми за седум дена.

Диета базирана на јаболка Диета базирана на јаболка

Оваа диета се базира на јаболка. Од нутрициона гледна точка, јаболката ги содржат сите потребни хранливи состојки и овозможуваат губење на непотребните килограми. Исто така, одлични се за одржување на витка линија - брзо не заштитуваат и се доста хранливи.

Диета базирана на тестенини Диета базирана на тестенини

1. Ден За доручек: парче леб од интегрално брашно со малку кравјо сирење и на тоа додадете исецкан домат и малку сол. По појадокот можете да се напиете кафе или чај, но без шеќер. Ужина: Една јаболка. Ручек: салата од тестенини со зачински билки. Пред вечера: еден портокал. Вечера: супа од тиквички.

Совети за трајно губење на килограмите Совети за трајно губење на килограмите

Можеби звучи чудно, но, потврдено е со бројни истражувања, дека е многу полесно да ги изгубите непотребните килограми отколку да го спречите нивното повторно враќање.

Палеолитска диета Палеолитска диета

Прв ден. Појадок, не е ни на лик ист со вообичаениот. На чинијата поккрај ситни исецканите банани, има кајгана од две јајца и пилешки гради. Нема овесни каши, нема леб, а нема ни млеко и житарки. Називот кој стручњаците го осмислиле за оваа диета е палеолиска диета. Менито сосема е налик на тоа кое го имале нашите предци, од пред околу 40.000 години. Предлагачите на оваа диета веруваат дека начинот на исхрана е случен со онаа кои ја имале Фред и

Намирници кои го намалуваат апетитот Намирници кои го намалуваат апетитот

Факт е дека било која диета да ја спроведете за да ги изгубите вишокот на килограми, морате да се соочите со глад и копнеж за јадење. Постојат многу стратегии кои помагаат да се намали чувството на глад, како што е пиењето на многу течности, консумирањето повеќе намирници богати со растителни влакна, избегнување рафинирани јаглени хидрати, но сепак не постои ништо што апсолутно може да го отстрани чувството за глад.

Идеална или среќна тежина Идеална или среќна тежина

Дали навистина морате да се вратите на тежината која ја имавте во средно училиште или на денот на Вашата венчавка? Според зборовите на експертите, можеме да имаме повеќе килограми отколку некогаш, а при тоа и понатаму да бидеме во добра форма, да бидеме здрави и среќни. Доколку ја преминувате својата предвидена идеална тежина, само мало губење на неколку килограми (10%) Вам ќе ви донесе грст подобрувања: регулирање на крвниот притисок и холестеро

Калкулатор на калории
Возраст  години
Пол  машки   женски
Висина  см
Тежина  кг
Интервали на тренинг