Филтер на јадења

  • Време на готвење:
    • Одбери Категорија

      Детска
      Ладни Предјадења
      Месо | Сувомеснати
      Топли Предјадења
      Национални
      Супи | Чорби
      Салати
      Тестенини | Печива
      Вегетаријанско
      Риба | Морска
      Посна
      Коктели | Пијалоци
      Десерти
      Сезонски

      Одбери Време:

      помалку од 30 минути
      од 30 - 60 минути
      од 1 до 2 часа
      повеќе од 2 часа
  • Број на калории:
    • Одбери број на калории:

      помалку од 500
      500 - 1000 калории
      1000 - 1500 калории
      повеќе од 1500 калории

Јаболков оцет против болки во ушите

Јаболков оцет против болки во ушите
Објавено: 2009-06-07
 Болките во ушите, за разлика од некои тешки воспаленија, може да бидат лекувани и со народни средтсва. Ушната кал, се должи на собирањето маснотија во надворешниот ушен канал. Кога ќе се навлажни, може да се набабри и да предизвика болки.

Лечењето со јаболков оцет, се врши на оној начин, што после пливањето или капењето, се плакнат ушите со раствор од јаболков оце и вода, во однос 1:1. Потоа се капнуваат неколку капки загреан јаболков оцет, во затнатото уво, па се чисти ушната школка за да се олесни навлегувањето на течноста, и се навалува главата за да излезе течноста и обратно. Постапкава се повторува 2-3 пати на ден, додека калта не се раствори.

Друг начин на чистење на ушниот канал е напарувањето. Тоа се прави со загреан јаболков оцет и вова, во однос 1:1, и држење на увото над пареата 2-3 минути (најубаво е да се искористи инка, насожена со потесниот дел кон увото). И оваа постапка треба да се повтори 2-3 пати на ден.

Внимателно со загревањето на јаболковиот оцет. Немојте да се попарите. Загрејте го да биде млак и да не ве изгори.

Слични статии:

Внимавајте на внесувањето на мастите Внимавајте на внесувањето на мастите

Внимавајте на внесување на мастите

Ако боледувате од дијабетес, во исхраната додадете... Ако боледувате од дијабетес, во исхраната додадете...

Брокули - Научниците од Универзитетот во Англија, отркиле дека состојката од составот на брокулата - сулфоратанот, му помага на организмот да создаде ензими, кои ги штитат крвните садови. НА тој начин го смалуваат ризикот од кардиоваскуларните болести, кај дијабетичарите.

Држете го нивото на холестеролот Држете го нивото на холестеролот "под контрола"

Холестеролот е вид маснотија која е природно присутна во човековиот организам, а е корисна само во одредени количини. Зголеменото ниво на холестерол во крвта е опасен по здравјето, а може да биде предизвикан со генетскиот фактор, лоша исхрана, со здебелување, слаба физичка активност и старост.

За бели заби и свеж здив За бели заби и свеж здив

Убавата насмевка е многу важно средство на комуникацијата, а за убавата насмевка нормално најважни се белите и убави, бели заби. Затоа, но и за здравјето на усната шуплина, неопходно е да се грижите за забите после секој оброк - Со паста за заби убаво истријте ги, и исплакнете ја усната шуплина. Покрај пастата за заби, која покрај разновидноста и нема висока цена постојат и други средства кои можете да ги најдете во сопствениот дом. На што конкре

Како да го зајакнете имунитетот Како да го зајакнете имунитетот

Денешниот модерен живот, освен некои удобности, носи и негативни работи, како што е загадениот воздух и брзиот начин на функционирање што оневозможува доволно да му се посветиме на нашето здравје.

Симптоми кои укажуваат на неправилна исхрана Симптоми кои укажуваат на неправилна исхрана

Доколку ноќе повеќе часови не можете да заспиете, пред одење во кревет избегнувајте кафе, чај или слични пијалоци кои содржат кофеин или тимин. Навечер избегнувајте мрсна, зачинета храна за да не си го продолжуватеноќното варење на храната. Но, исто треба да се избегнува и храната богата со белковини (месо и риба). Наместо тоа, најдобро е за вечера да јадете житарки, теста или да се напиете допло млеко со мед.

Стресот во секојдневниот живот Стресот во секојдневниот живот

Терминот "стрес" почнува да се употребува во 30-те години на минатиот век, и во буквален превод, означува напната состојба.

Житарки - за тенок струк Житарки - за тенок струк

Жените кои за појадок јадат житарки имаат помалку килограми од другите кои за доручек одбираат друга храна или го избегнуваат целиот оброк, според најнови истражувања.

Штетноста на цигарите врз вашите деца Штетноста на цигарите врз вашите деца

Одамна постои мислењето дека децата чии родители пушат, имаат поголем број на респираторни нарушувања, односно поинтезивно задишување, отежнато дишење, појава на пневмонија.

Оцет за регулирање на гликозата во крвта Оцет за регулирање на гликозата во крвта

Веќе од поодамна е познато дека оцетот има благотворно дејство на здравјето, но студијата од Аризона покажа на тоа како дури и мала количина оцет може значајно да дејствува на нашето здравје.

Калкулатор на калории
Возраст  години
Пол  машки   женски
Висина  см
Тежина  кг
Интервали на тренинг